7 Mart 2011 Pazartesi

Göğüs Estetiği

Göğüs Estetiği

Gögüs Estetiği estetik ve burun estetiği istanbul2011 hakkında sizlere bilgi vermeye çalışacağım
Yazımız içerisinde en ince ayrıntısına kadar İstanbul Estetik konusunda bilgiye ulaşacaksınız.

"Nerede o eski bayramlar" demeye hakkım yok. Çünkü, ben de bayram haftası yurtdışına gidenlerdenim.
Hıristiyanlar, Noel'den hiç taviz vermediler. Bizim bayramların ise, maalesef pabucu dama atıldı! Eş, dost, aile ziyaretleri, lezzetine doyamadığınız kuzu kavurma ve eline tutuşturulan 5-10 lira harçlıkla sevinçten göğe uçan çocuklar... Belki taşrada bu âdetler devam ediyor ama, özellikle, durumu iyi olanların gözü seyahatte. Bir de, uzun bayram haftası tatil fırsatı yaratınca, şehirler adeta boşaldı.
Ben de Paris'teydim. Fransa'nın başkenti, Türklerin istilasına uğramış gibiydi. Adım başı vatandaşlarımıza rastlamak beni memnun etti. Acaba Türkler hep aynı şeyleri mi seviyoruz? Meselâ, Paris'e her gelişimde gittiğim et lokantası: "L'Entrecote"... Kuyrukta bekleyen 3-5 ailenin hepsi de Türk'tü. Konuşmasalar da anlıyorsunuz... Zira tek söylenen, "Yahu bir türlü ilerleyemiyoruz" diye homurdanan bizimkiler; diğerleri sessiz sedasız bekleşiyor. Champs Elysées'nin köşesindeki eczane (Gece 12'ye kadar açık olan Pharmacie Anglaise); içeriye her girdiğimde mutlaka Türkçe konuşmalar duydum. St. Germain ve Champs Elysées'deki mağazalarda da, (ya da Printemps ve La Fayette) aynı durum. Sanırım biz Türkler, müzelerden ziyade giyim, kuşam ve lokantaya rağbet ediyoruz. Eyfel'e, Louvre Sarayı'na veya Musée D'Orsay'e gitmedim. Gitseydim, acaba, gene bizden birine tesadüf eder miydim? Belki tek tük, ama yoğunluk alışverişteydi; bir de gastronomideydi. Estetik Fiyatları
Mezoterapi uzmanı Maurice Dray'ın muayenehanesinde de, birbirinden hoş Türk hanımlara rastladım. Dray'in, ilk müşterisiyim; 19 yıldır tanırım kendisini. Gelmişken ona "Kök hücre" uygulamasını da sordum. Fransa'da tatbik edilmediğini, çünkü sonuçlarının hâlâ tartışmalı olduğunu söyledi. Oysa Türkiye'de, sentetik kök hücre tedavisi mevcut; hem de çok pahalı. Dray, "Belki fayda sağlayabilir ama henüz kesin bir şey söyleyemem" dedi. Peki o ne yapıyor? Yüzdeki çizgileri, acide hyaluronique ile doldurmayı tercih ediyor. Ayrıca, fosfat/kalsiyum karışımı bir maddeyi, gene acide hyaluronique ile beraber, iğneyle yüze zerk ediyor. Yüz, bu şekilde daha genç bir görünüm kazanıyor. Dray, söz konusu işlemi "10 dakikada yüz germe" olarak tarif ediyor. Cilt altına iğneyle verilen bu sıvı, bir süre sonra deri altındaki kollajen tabakasını harekete geçiyor. Malum, kollajen, cilde nem ve elastikiyet kazandıran, böylece yaşlanmayı geciktiren bir madde. Her kremin içinde bulunuyor ama iğneler, sizin doğal yoldan kollajen üretmenizi hızlandırıyor. Dray yaptığı tedaviyle, üzerinize yığılan senelerin tahribatını azaltıyor. (Maurice Dray, 19 Rue Presbourg Angle Avenue Foch)
Kadınları birkaç iğneyle güzelleştiren ve gençleştiren Maurice Dray, aynı zamanda sıkı bir Türk dostu. Türkiye'de çok sayıda müşterisi var. Haftada bir Londra 11b Albert Place Kensington'daki muayenehanesine gidip, İngilizlere hizmet veriyor.
Gögüs Estetiği estetik ve burun estetiği istanbul2011 ile ilgili bilgilerin yer aldığı web sitemizi ziyaret etmenizi öneriyoruz. Gögüs Estetiği estetik ve burun estetiği istanbul2011Gögüs Estetiği estetik ve burun estetiği istanbul2011
Gögüs Estetiği estetik ve burun estetiği istanbul2011 konusunda kafanıza takılan soruları gidermek için aşağıdaki bağlantıyı takip edebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder