19 Ağustos 2011 Cuma

Sakarya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

iletişim bilgileri ve hakkında detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Hastane Adı:
Sakarya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Telefon:
(0264) 275 10 10

Faks:
(0264) 275 91 92

Adres:
Adnan Menderes Cad. Sağlık Sok.No: 193 Adapazarı

İl:
Sakarya

İlçe:
Sakarya Merkez

Web Adres:
www.sakaryaeah.saglik.gov.tr

Sakarya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Randevu almak için aşağıdaki internet adresini ve telefon numarasını kullanabilirsiniz.

Online Randevu :
www.sakaryaeah.saglik.gov.tr

Randevu Telefon :
(0264) 275 10 10

Sakarya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi randevu sistemi hakkındaki görüşlerinizi veya takıldığınız kısımları aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz.


Sakarya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder